تأخير

الثلاثاء، 4 نوفمبر 2008 ·

من امبارح وانا بحاول انزل البوست ومش عارف أبدا
فتحت ال create post وملقيتش أيكونات التعديل ولا edit html

طب وبعدين في الحكاية دي بقى

قاعد الف من هنا لهنا
وأدور على حل للمشكلة العجيبة دي
مش عارف ايه دا

وفي الاخر يطلع الحل هايف وتافه وتحت أيدي


فكرتني بمرة وأنا في ثانوية عامة
كنت بحل في مسألة تكامل رياضة 2 بقى ونظام
والحل طلع في خطوتين صفر

طبعا انا قلت مش معقول
دا مسألة طويلة عريضة معقول يطلع صفر في الاخر
لأ انا هجرب بطريقة تانية
والف من هنا واجي من هنا وهو الصفر إياه برضو
طبعا أنا كنت بخبط في المكتب ومتغاظ قوي
عشان الصفر غلبني طبعا

آه قبل ما انسى
إذا ظهرت المشكلة دي عندك في يوم من الايام تدخل على

basic
setting
تحت خالص هتلاقي
Show Compose Mode for all your blogs?
اعمل yes وروق دماغك

-ودي ايه اللي قلبها no بس
مهي كانت شغالة -



يلا بقى أستودعكم الله

أنا قايم أنام قبل ما اتقفش

سلام

6 علقوا عليها:

غير معرف يقول...
4 نوفمبر 2008 في 11:50 ص  

يا الصفر غلبك مره واحده بس ده كل يوم يغلبني مره والله انا مش عارف ايه اللي حصلي فجاه مش بقيت عاوز احل رياضه خالص مع انها الماده الوحيده اللي كنت بذاكرها :(

اتمني النصحيه :d

شفت استغلالي ازاي :)

غير معرف يقول...
4 نوفمبر 2008 في 8:13 م  

السلام عليكم
ورحمة الله تعالى وبركاته
انت مستهتر بالصفر!!!!
ده يشيل بلد ويحط بلاد
المهم قلى:اتقفشت؟

غير معرف يقول...
5 نوفمبر 2008 في 6:48 ص  

أهلين مصطفى ..

فكرتني بامتحان الفيزياء بتاع تيرم أول في إعدادي

كان بيقول عاوز المجال الكهربي داخل كرة مجوفة ..

فأن اقبل ما أبدأ قلت أكيد = صفر .. مش عاوزة فزلكة يعني ..

و حليت المسألة و طلع الناتج = 0 / رقم

قلت إيه ده ؟؟ ما لا نهاية ؟؟
إزاي ؟؟
ده المنطق بيقول = صفر ؟؟
أصدق عقلي و لا قلبي :)

قلت أصدق الحل و عملته مالا نهاية .. !!!

و " المعدول" ما أخدش بالة إن أي حاجة / صفر = صفر

معلش .. لكل حما... قصدي لكل جواد كبوة :)

تحيتي ..

بالمناسبة .. أنا سيبت الشغل .. و بقيت فاضي في أي وقت ..

ابقى أكلمك إن شاء الله في الماسنجر ..

تحيتي

غير معرف يقول...
6 نوفمبر 2008 في 1:07 ص  

حسن بيه حنفي:)

شوف ياباشا
الرياضة دي أمتع شئ في الدنيا

أوعي تخلي النظام اللي بيدرسولنا بيه الرياضة دا يخليك محبط

حاول تفهم الرياضة وخليك مصر إنك تفهم مش تحفظ وبس

حب الرياضة تحبك :D
ربنا معاك ويوفقك أنت اللي زيك

غير معرف يقول...
6 نوفمبر 2008 في 1:18 ص  

norahaty

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
منورة يا دوك :D

ومتخافيش أنا متقفشتش ولا حاجة

وكمان انا عارف الصفر كويس قوي
أمال انا علطول تحته ليه :D

سلام :)

غير معرف يقول...
6 نوفمبر 2008 في 1:24 ص  

تيمي حبيب قلبي

والله مش عارف أقولك ايه

عموما ربنا يوفقك في حياتك يارب
دايما بدعيلك من كل قلبي وانت عارف :)

ومتخافش
الرياضة كبواتها كتير :D
مش لوحدك

دا انا كان ليا بلاوي
بلاش فضايح بقى

منورني ياريس دايما
وعودا حميدا :)

About this weBlog - عن هذه المدونة



هذه مدونتي الشخصية ,,

أرسم فيها عالم من خيالي.
فيها أبدا بعض تفاصيل حياتي من تحت الصفر !
أحلامي بسيطة ,, وغير متأكد من أني سأحققها يوما ما , ولكن كل ما أتمناه أن أخرج من هذه الدنيا على هذا الدين , فاللهم نسألك الثبات!



تلاوة القرآن الكريم

TvQuran

تظبيط

لغتي هويتي

لغتي
قد أكون أنا ايضا مضيعا لها
لكنه لا يمنع أن نتناصح

تويييت

تتبعني على تويتر